Sunday, 17 April 2016

NICE FEEL PRODUK PEMBERSIH USUS DAN SEMBELIT



Anda ada masalah sembelit?
Anda ada masalah sukar membuang air besar setiap kali?
Badan kurus tetapi perut buncit?


Bagi peluang pada kami untuk bantu anda..

5 Hari mengatasi masalah Sembelit .
20 Hari meratakan Perut Buncit.







"USUS KOTOR PUNCA SEGALA PENYAKIT"


Cara kehidupan zaman moden adalah kurang sihat hasil dari pencemaran udara, air dan makanan yang di penuhi dengan pelbagai toksin.

Makanan seharian yang diambil oleh kita pada zaman moden mengandungi protein dan lemak haiwan yang tinggi. Ditambah pula dengan cara hidup yang kurang bersenam telah mengakibatkan bahan buangan bertoksin terkumpul di dalam usus dan terjadinya sembelit dan najis terlonggok.

Najis terlonggok ialah sejenis toksin yang boleh menjejaskan kesihatan badan. Ianya amat sukar untuk di hapuskan.


Jika anda mempunyai masalah BERAT BADAN, maka salah satu sebab utamanya adalah terdapat BANYAK NAJIS TERLONGGOK dalam usus.

NICE FEEL adalah jalan penyelesaian terbaik bagi masalah anda!

Najis tersumbat punca PERUT BUNCIT..

Mungkin hari hari membuang tetapi kita tidak keluarkan semuanya!!

Mungkin masih ada yang tersumbat!!

Nak cara mudah?

✔ Untuk lebih lawas ✔ Lebih puas membuang ✔ Kempiskan perut ✔ Lebih selesa dan bertenaga






Antara tanda-tanda usus kotor atau tidak sihat:-


✔ Sembelit
\
✔ kerap kentut dan berbau sangat busuk

✔ Sering sakit kepala

✔ Susah nak hadam makanan

✔ Selalu rasa lesu dan tak bertenaga

✔ Mood tak menentu, mudah marah

✔ Nafas dan najis berbau

✔ Perut buncit

✔ Selalu lapar

✔ Wajah kusam

✔ Gastrik

✔ Radang hati



Pembersihan Usus adalah langkah terbaik untuk atasi masalah ini.









• Anda mengambil masa lebih 15 minit untuk membuang air besar setiap kali?
• Anda buang air besar kurang daripada sekali setiap hari?
• Najis anda nampak hitam, keras, kering lagi berbau busuk?



Pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit & meratakan perut buncit!

 
Usus kita ialah satu-satunya organ yang bekerja paling kuat. Makanan yang diserap akan memasuki usus melalui perut dalam tempoh 1 hari. 


Biasanya, kesihatan usus kita berkait rapat dengan banyaknya najis yang dibuang. 


Najis lama yang berkumpul pada dinding usus kita seberat kira-kira 2-3kg.


Bahan buangan semakin berkumpul di dalam usus sebab tabiat makan yang tak tetap, terlalu kuat makan, tekanan jiwa. 


Inilah juga faktor-faktor yang menyebabkan sembelit. 


Oleh itu, pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan perut buncit.








apa itu KERAK USUS atau MUCOID? 


Ia adalah sisa makanan yang tersekat dalam usus sehingga menjadi selaput tebal menutupi dinding usus & tidak keluar semasa membuang air besar. Lama kelamaan, ia akan membesar menyebabkan perut membuncit.


Sebab itu, ada ubat, vitamin atau produk lain yang kita makan, sukar untuk memberi kesan pada badan kita kerana usus atau badan kita sukar untuk serap zat dan khasiat dari produk lain disebabkan usus penuh dengan kerak.
 

Usus kotor dan penuh dengan najis lama yg terlonggok adalah salah satu sebab perut buncit dan sembelit.





Pentingnya pembersihan usus adalah untuk mencegah seperti masalah di bawah:-


~Penyakit kanser usus
~Buasir
~Sembelit

~Makanan tidak hadam
~Letih
~Kesihatan selalu terganggu
~Sebu perut
~Perut buncit


Bayangkan berpuluh tahun kita makan pelbagai jenis makanan tanpa membuat sesuatu pun dengan usus kita.


Tahukah anda?




Usus perlu dibersihkan dari najis lama dan toksid sekurang-kurangnya 6 bulan sekali.



Ingat!!! 
Sekurang-kurangnya 6 bulan sekali pembersihan usus perlu dilakukan.




 


Rahsia Mengatasi Masalah Sembelit, pemakanan tidak hadam, pembuangan tidak lawas.


👍 kami pakar mencuci usus anda.. Itu janji kami..


Kami membantu anda mengatasi masalah Sembelit & meratakan Perut anda agar kelihatan lebih ramping.


• Anda mengambil masa lebih 15 minit untuk membuang air besar setiap kali? Sebu perut? Angin dalam badan ?
• Anda buang air besar kurang daripada sekali setiap hari?
• Najis anda nampak hitam, keras, kering lagi berbau busuk?



Pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit & meratakan perut.
Usus kita ialah satu-satunya organ yang bekerja paling kuat. Makanan yang diserap akan memasuki usus melalui perut dalam tempoh 1 hari.



Biasanya, kesihatan usus kita berkait rapat dengan banyaknya najis yang dibuang.
Najis lama yang berkumpul pada dinding usus kita seberat kira-kira 2-3kg.
Bahan buangan semakin berkumpul di dalam usus sebab tabiat makan yang tak tetap, terlalu kuat makan, tekanan jiwa.



Inilah juga faktor-faktor yang menyebabkan sembelit.
Oleh itu, pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan meratakan perut. 







Kesan-Kesan setelah memakan Nice Feel:




Hanya dalam 1-7 hari!!

Kuantiti najis lebih banyak. Najis lama (hitam dan busuk) disingkirkan.
Perut berasa agak tidak selesa dan kerap kentut.
Najis terapung. Masalah sembelit bertambah baik.



Hanya 7-20 hari!!

Pembuangaan najis normal.
Kurang toksin dalam darah, tisu dan organ.
Lebih oksigen dalam badan dan rasa lebih bersemangat.
Membersihkan darah, paras toksin turun agak banyak.
Wajah berseri dan bercahaya.
Mengurangkan kandungan air dalam usus.
Menghapuskan toksin yang terhasil akibat pergaulan air dan najis dalam jangka masa panjang.
Perut beransur-ansur kurang buncit, badan semakin langsing.



Selepas 20 hari..

Toksin disingkirkan.
Memperbaiki dan mencegah penyakiit biasa dan kronik.
Menggalakkan kesihatan, kecantikan dan awet muda.
Meningkatkan daya pertahanan badan.





Cadangan penggunaan:
1@2 paket setiap hari. Tuangkan 250ml air sejuk. Kacau/goncang rata dan minum.
Dewasa boleh 1 paket 20 minit sebelum sarapan pagi atau 1 paket lagi sebelum makan malam.



Penjagaan usus perut yang sihat:
Ambil 1 paket setaip hari untuk usus perut berfungsi dengan baik.
Boleh dicampur dengan susu soya, jus buah, jus sayur, madu atau minuman kegemaran anda untuk rase yang lebih enak.


Minum banyak air (3 liter) selepas itu untuk manfaat yang lebih nyata.



Simpan:
Jauhi sinaran matahari. Simpan di tempat teduh dan kering.



Kontrandikasi:


Wanita mengandung dan pesakit yang mempunyai tanda-tanda seperti muntah, sakit perut dan rektum berdarah harus meminta nasihat doktor sebelum mengguna produk ini.


2 Manfaat Utama:
Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!
Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!



3 Fungsi Utama:
Membersihkan usus!
Mengurangkan berat secare efektif!
Menambahkan bilangan bakteria baik dalam usus!





✅ Masalah Sembelit dapat di atasi
✅ Berat turun 2-5kg
✅ Kesihatan badan semakin baik
✅ Badan makin ringan dan bertenaga
✅ Masalah sebu perut dan angin hilang
✅ Tiada sakit kepala dan mampu tangani stress dgn tenang


Inilah ungkapan yang sering kami terima. Segalanya berubah setelah mencuba Nicefeel



Produk termurah di pasaran
Kelulusan Halal Jakim & KKM









Nice Feel dirumus khas dengan bahan-bahan berikut:

Serat/Fiber makanan:
Menyerap air dan mengembang. Memanjangkan masa untuk mencerna makanan dan kekal lebih lama di dalam perut. Menghasilkan rasa kenyang, mengurangkan pengambilan kalori, mempercepatkan penyerapkan zat dan mencegah keobesan.

Sekam psyllium:
Membantu melembutkan bahan buangan pencernaan, mengekalkan tekanan dalaman usus yang normal, melancarkan pembuangan najis dan mencegah sembelit.

Oligosakarida:
Meningkatkan bilangan bakteria aktif yang baik sebanyak 1 bilion kali.

Spirulina:
Mengandungi serat makanan & protein, memperbaiki fungsi-fungsi pencernaan-penyerapan usus. Berkesan untuk pembersihan usus.




NICE FEEL adalah jalan penyelesaian terbaik bagi masalah anda!
Nice Feel Pembersihan Usus
Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!
Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!





Adakah Kolon/Usus Anda Sihat?

Pembersihan usus adalah proses penyahtoksifikasi badan yang utama. Ia adalah jalan pemulihan yang penting. Pembersihan usus yang sempurna adalah penting dan merupakan cara utama untuk mengembalikan badan kita ke tahap yang seimbang, kesihatan yang bertambah baik dan menambahkan tenaga. Justeru itu, ia juga membolehkan sistem badan yang lain untuk dibersihkan. Apabila anda membersihkan usus anda dan mengimbangkan semula bakteria yang baik dan buruk mempunyai penghasilan enzim yang mencukupi, serta makanan yang dimakan dan penghasilan vitamin dalaman adalah betul, makanan yang tidak ditoleransi akan diperbaiki atau hilang.

Tanda-Tanda Usus atau Kolon tak bersih diantaranya iaitu;
+ Sembelit
+ Selalu kentut
+ Sering sakit kepala
+ Susah nak hadam makanan
+ Selalu rasa lesu dan tak bertenaga
+ Mood tak menentu, mudah marah
+ Nafas dan najis berbau
+ Perut buncit
+ Selalu lapar
+ Wajah kusam
+ Gastrik
+ Radang hati


Nice Feel Pembersihan Usus
Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!

Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!



Kesan jika usus kita kotor dan toksin berlebihan dalam badan:
 
1. Jantung stres atau lemah
2. Sakit sendi dan arthiritis
3. Menjejaskan fungsi otak dan boleh mengakibatkan nyanyuk
4. Menyebabkan muka pucat, berkedut, kulit cela, psoriasis
5. Badan lesu dan otot lemah
6. Berat badan bertambah
7. Cepat nampak tua
8. Kanser

NICE FEEL adalah jalan penyelesaian terbaik bagi masalah anda!
Nice Feel Pembersihan Usus
Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!
Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!
 





Sekurang-kurangnya pembersihan usus perlu dilakukan sekali dalam tempoh 6 bulan.
 









TAHUKAH ANDA??

Usus adalah salah satu organ yang paling penting dalam badan kita. Ia bertanggungjawab bagi 70% fungsi keimunan tubuh. 99% daripada nutrien kita diserap oleh saluran usus dan sebanyak 80% toksin dalam badan disingkirkan daripada usus.

Oleh itu, saluran usus yang berfungsi normal sangat penting kepada kesihatan badan kita.

"Jaga kesihatan usus anda untuk mencegah pelbagai penyakit"

pastkikan usus anda bebas dari najis lama yang menjadi punca kepada penyakit..
 

Usus memainkan peranan yang penting untuk menyingkirkan bahan buangan metabolik dan bahan sampingan bertoksik yang memudaratkan daripada badan. Kebanyakan masalah kesihatan termasuk kemerosotan tahap tenaga bermula daripada usus. Diet yang berlemak tinggi dengan kandungan serat yang rendah mengganggu pergerakan usus yang perlu untuk menyingkirkan bahan buangan.

Seterusnya ini menyebabkan bahan buangan dan toksin yang mereput melekat pada dinding usus dan kolon

Lama-kelamaan, mendapan ini akan menjadi keras dan terterap pada dinding usus, bagaikan plak pada gigi. Ini akan menghalang proses penyingkiran bahan buangan dengan sempurna dan menjejaskan kecekapan penyerapan nutrien. Akibatnya, badan kita akan kekurangan nutrien yang diperlukan untuk kesihatan optima.

Di samping itu, bahan buangan yang telah mengalami proses penapaian dan pereputan juga menyediakan suatu kawasan pembiakan yang sesuai untuk bakteria mudarat dan parasit. Mikrob mudarat ini akan menghasilkan toksin yang kemudiannya diserap masuk ke dalam sistem peredaran darah. Akhirnya, toksin tersebut akan meresap ke dalam tisu-tisu badan, seterusnya membebankan sistem badan, melemahkan sistem ketahanan badan dan menyebabkan pelbagai masalah kesihatan.

Bahan buangan bertoksik yang terlampau banyak dalam sistem peredaran darah akan mengurangkan kecekapan proses pengoksidaan dalam tisu badan dan menyebabkan masalah keletihan yang lazim dialami oleh ramai orang. Kajian juga telah membuktikan bahawa barah colorekta (kolon dan rektum) berkait rapat dengan kolon bertoksik yang disebabkan oleh penyingkiran bahan buangan yang tidak sempurna atau masalah sembelit yang berlarutan.

Tabiat pembuangan air besar yang kerap dan sempurna merupakan langkah utama dalam pengekalan keremajaan (awet muda), tahap tenaga yang tinggi dan kesihatan optima. la juga memainkan peranan penting dalam menentukan berat badan yang optimum serta kulit yang cerah dan berseri.




Senarai berikut dapat membantu kita untuk memastikan sama ada kolon kita menghadapi sebarang masalah:

1.Sering mengalami sembelit dan cirit-birit
2.Kerap sakit kepala
3.Lemah daya tumpuan dan ingatan
4.Mudah meradang
5.Tidur kurang nyenyak
6.Masalah kulit seperti ruam, ekzema dan jerawat
7.Muka pucat dan tidak bermaya
8.Sengal-sengal otot
9.Sakit sendi
10.Sering diserang penyakit dan jangkitan
11.Tahap tenaga rendah dan kurang cergas
12.Alahan dan tidak toleran kepada sesetengah jenis makanan
13.Sering mengidam
14.Senggugut
15.Badan dan nafas berbau
16.Masalah penghadaman - ketidakhadaman, gas berlebihan
17.Kekembungan dan kesenakan
18.Buasir
19.Masalah urat timbul atau bengkak

Ramai di kalangan kita tidak menyedari bahawa ketidakcekapan penyingkiran bahan buangan daripada badan menyebabkan penapaian dan pereputan bahan buangan dalam usus besar. la sering dikaitkan dengan masalah kesihatan yang boleh meragut nyawa seseorang secara perlahan-lahan! Bahan buangan bertoksik yang dibiarkan terkumpul di dalam usus boleh menyebabkan keuzuran dan penyakit.

Dapatkan produk pembersihan usus anda sekarang..

5 Hari mengatasi masalah sembelit & 20 Hari meratakan perut buncit



6 BULAN SEKALI USUS ANDA PERLU DIBERSIHKAN  






Awas!!!! Perhatikan Najis Anda


Berikut adalah kelas-kelas tahi yang dimaksudkan:

Jenis 1: Berbentuk biji-biji, agak keras seperti ketulan batu.
Jenis 2: Berbentuk seperti sosej, tetapi berketak-ketak.
Jenis 3: Juga berbentuk seperti sosej, tetapi macam merekah sedikit.
Jenis 4: Berbentuk seperti ular, agak licin, halus dan lembut. Just Nice.
Jenis 5: Bergumpal-gumpal, lembut dengan potongan hujungnya jelas.
Jenis 6: Yang ni dia macam cirit sikit, likat, gabungan cecair dan pepejal.
Jenis 7: Sangat cair, tiada pepejal.


Tahi Jenis 1 dan Jenis 2
Sekiranya anda mempunyai tahi seperti ini, itu maksudnya anda sedang mengalami sembelit. Kalau dapat tahi sebegini, memang susah sedikit nak ‘meneran’ sebab tahi itu dah menjedi keras. Selalunya situasi ni terjadi kalau seseorang tu malas untuk berak setiap hari. Semakin lama tahi berada dalam usus besar, semakin banyak air daripadanya yang akan diserap, maka semakin keraslah ia. Jadi, lepas ni jangan malas untuk buang air besar lagi ye.



Tahi Jenis 3 dan Jenis 4
Seperti juga berat badan, tahi juga ada kategori yang ideal iaitu normal, dan kategori ideal untuk tahi ini jatuh pada jenis yang ke-3 dan ke-4. Selalunya tahi sebegini dihasilkan kalau seseorang itu rajin ke tandas setiap hari.



Tahi Jenis 5, Jenis 6 dan Jenis 7
Bagaimana pula dengan Jenis 5 hingga 7? Kalau pernah mengalami yang ke-5, itu mungkin disebabkan angin atau gas yang terlalu banyak dalam usus, atau anda telah mengambil sesuatu yang boleh menyebabkan anda cirit birit seperti susu berlaktosa. Namun untuk kategori 6 hingga 7, anda kena berhati-hati sedikit kerana itu mungkin membawa maksud ‘diarrhea‘ iaitu masuk ke tandas dan cirit lebih daripada 3 kali sehari. Ingat, diarrhea yang berterusan boleh membawa maut!



NICE FEEL adalah jalan penyelesaian terbaik bagi masalah anda!

Nice Feel Pembersihan Usus
Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!
Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!

Product pembersihan dan kesihatan perut
Pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit.
✔Produk termurah di pasaran ✔Kelulusan Halal Jakim & KKM








Kekerapan sembelit menyebabkan badan kita SUKAR untuk nyahkan toksin dari badan. Keadaan ini akan menyebabkan badan tidak menyerap dengan baik segala nutrien atau khasiat dari pengambilan makanan seharian.


Toksin dalam aliran darah pulak akan membebankan organ hati dan menganggu proses detoksifikasi. Tu dia, istilahnya. Dalam bahasa yang mudah difahami, detoks ni ibarat kita mengeluarkan toksin dalam badan.

Najis yang mengeras akibat sembelit akan melekat di dinding usus besar dan menyebabkan ia tersumbat. Keadaan ini lagi parah kerana ia boleh menyebabkan kanser kolon atau kanser usus.



Kenapa perlu detox?

Detoksifikasi merupakan satu proses secara psikologi dan perubatan untruk mencuci toksid dalam mikroorganisma hidup, termasuklah tubuh badan manusia. Dari segi perubatan, ia bermakna proses mengeluarkan bendasing dalam badan yang boleh menyebabkan perubahan tidak baik yang berlaku pada tubuh seseorang. Proses detoksifikasi membantu mengeluarkan toxin, memberikan khasiat dan nutrisi untuk tubuh, dan membantu mengelakkan dari jangkitan kuman serta meningkatkan keupayaan tubuh badan untuk mengekalkan kesihatan.




NICE FEEL adalah jalan penyelesaian terbaik bagi masalah anda!







 NICE FEEL solusi anda!!
-melancarkan dan menghadamkan pergerakan usus
-detoks toksin-toksin yang ada didalam usus anda sejak lahir!
-mencuci kerak-kerak najis didalam usus anda
-membantu mengurangkan lemak-lemak BUNCIT!
Dapatkan produk pembersihan usus anda sekarang!!!
✔Produk termurah di pasaran
✔Kelulusan Halal Jakim & KKM






Tidak ramai di antara kita yang prihatin menjaga kesihatan usus kita. Perut kita "iaitu usus kita" adalah tempat segala penyakit manakala pencegahan itu adalah "kunci" segala penyakit.


Ramai di antara kita tidak sedar yang dalam badan kita terdapat banyak najis yang terlonggok. Tahukah anda bahawa usus yang kotor boleh mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan seperti kanser kolon, tekanan darah tinggi, masalah kesihatan jantung, hati, buah pinggang, kencing manis, kulit berkedut, jerawat dan sakit apabila datangnya haid. Apabila datangnya sesuatu penyakit ubat apa sekalipun yang cuba kita makan ianya tidak akan berfungsi dengan baik dan memainkan peranan yang baik selagi usus kita tidak sihat.
Pengambilan awal NICE FEEL dapat membantu membersihkan bahan2 buangan di dalam usus seterusnya dapat mengelakkan penyakit2 tersebut.



USUS KOTOR GANGGU PENYERAPAN VITAMIN

Patut la makan mcm2 vitamin nak kurus, nak putih, nak gebu, nak cantik..
Tapi semuanya tidak berkesan..


Jangan tak percaya..usus yg kotor juga bole menjadi faktor KENAPA VITAMIN YANG ANDA AMBIL TIDAK BERKESAN...


Bukan kerana produk itu penipu ..tapi adalah kerana USUS ANDA KOTOR..


Jom minum NICE FEEL untuk membersihkan usus anda.


Nice Feel Pembersihan Usus


Melegakan sembelit, kesan nyata dalam 5 hari!

Meratakan perut buncit, kesan nyata dalam 20 hari!




 INGAT !!!

ANDA PERLU MEMBERSIHKAN USUS ANDA 6 BULAN SEKALI
TESTIMONI














 HARGA




RETAIL PRICE : RM48.00 SEKOTAK
HARGA OFFER : RM40.00 SEKOTAK
(HARGA OFFER DALAM MASA TERHAD)
POSTAGE
1 KOTAK RM10.00 / 2 KOTAK RM15
HARGA 1 MALAYSIA










BERMINAT ?




SILA WHATSAPP


017-6889720  

ATAU

019-6486189

(AMIRUL) 

UNTUK TEMPAHAN




SILA CHECK STOK DAHULU SEBELUM BANK IN DUIT





CARA PEMBAYARAN



SILA IKUT LANGKAH LANGKAH BERIKUT



Langkah 1: Bank-In ke salah satu Akaun dibawah





Akaun MAYBANK:
1551 7101 9627
Nama:
Amirul Hisham Bin Amsar








Akaun CIMB:
7024055801
Nama:

Amirul Hisham Bin Amsar









Akaun BSN:
05102 410000 39351
Nama:
Amirul Hisham Bin Amsar





SELEPAS BANK IN SILA WHATSAPP

1. BANK SLIP
2. NAMA PENERIMA , ALAMAT PENERIMA DAN NO H/P PENERIMA
3. NAMA PRODUK DAN KUANTITI

SAYA HANYA AKAN MENJAWAB WHATSAPP ATAU CALL SELEPAS 12PM SHJ

NOTE: TEMPAHAN SEBELUM 12.00PM KE BAWAH SHJ AKAN DIPOS PADA HARI YG SAMA. IN SHA ALLAH.