Thursday, 22 January 2015

PERFUME SINAR BIRU GROUP - KIT PENAWAR SIHIR , SAKA & SANTAU





Perkara pertama yang harus diingat, HARUMAN SBG hanya menggunakan sandaran keberkatan ayat2 al quran, ayat2 doa penyembuh, dan sandaran ilmu haq, ia bukan kaedah yang mendahului doa kepada Pertolongan Allah swt. Kita wajib memohon pertolongan Allah semata kemudian baru berusaha dengan sebagai pelengkap Doa, usaha & tawakal. Sama seperti panadol, makan panadol hanya bisa bertahan, yang menyembuhkan itu ketetapan dan kehendakNya




Product Overview

Sekiranya customer baru sahaja beli haruman dan terjatuh lalu pecah, atau jika haruman bertukar warna akibat energi sihir terserap, boleh dapatkan haruman ganti pada harga rm18 termasuk pos untuk 10ml. Kami memberikan kemudahan ini supaya tidak membebankan customer untuk membeli baru pada harga yang tinggi.





APAKAH PERFUME HARUMAN SINAR BIRU?
=======================================
Memperkenalkan sejenis haruman perfume yang berasaskan ayat-ayat Al Quran + Doa- Doa rahsia + Metafizik.

***haruman kami sama sekali tiada mengandungi bahan2 terlarang & unsur-unsur hitam mahupun jenis berkhadam.

Jika Anda Dah Lama Mengalami Salah Satu Masalah Di Bawah Anda Mahu Tak Cari Penyelesaiannya?
=================================================
🔴Sukar mendapat jodoh, tiada aura cinta, masalah suami isteri, suami kaki pukul,
🔵Suka kat laki/gadis tu tapi dia benci sangat kat kita.
🔴Ramai orang tak suka dan asyik tak kena saja, susah mendapat kawan.
🔵Bos garang sangat, kawan sekerja jadi musuh, staf tak hormat anda, sering dibuli.
🔴Ancaman penjenayah samun, rogol, rompak, curi.
🔵Rumah sering dimasuki pencuri, kedai dimasuki pencuri.
🔴Suami Mudah Marah & Panas Baran asyik nak gaduh je.
🔵Anak melawan, tak nak solat, malas belajar, keras hati
🔴Anak selalu dibuli di sekolah dan asrama, asyik dipukul dan diarah arah.
🔵Kerja berisiko tinggi seperti polis, tentera, pengawal keselamatan.
🔴Selalu diganggu mahluk halus,Bangun Tidur Lebam-Lebam Badan, ditindih mahluk berbulu.
🔵Emosi tak stabil, sedih, murung & banyak lagi.
🔴Perniagaan kurang maju, tiada aura penarik pelanggan, niaga online pun susah.
🔵Solat tak khusyuk, wuduk banyak kali, was was niat dan banyak lagi.
🔴Rumah 'berpenghuni', bunyi guli dan kerusi, dan sbgainya
🔵Kedai/pejabat disihir dan orang tak nampak.
🔴Nak dapat sale, tender dan kontrak pun susah.
Disihir, disantau, dipukau, dan sebagainya.

Testimoni-testimoni pengguna haruman sinar biru kami
===========================================
[✔]penyelesaian masalah meniaga dpt diselesaikan
[✔]rawatan diri sendiri mahupun keluarga & org luar dpt diselesaikan
[✔]dapat merawat aura diri kepada kehidupan yang positif
[✔]masalah rumahtangga & anak degil dapat diselesaikan
[✔]masalah jodoh dan mudah didampingi orang

Banyak lagi testimoni2 yang tidak dapat kami tulis satu persatu oleh pelanggan kami sila ke fb aura sinar & haruman sinar biru group untuk melihat testimoni-testimoni pelanggan kami.

Dapatkan Haruman Sinar Biru segera !!! Ada 30 jenis haruman Sinar Biru. Kenalpasti masalah yang dilanda anda dan segera selesaikannya!!

sesuai dipakai kpd semua peringkat umur dari bayi hingga dewasa👪
perfume halal💯
sangat sesuai dipakai solat


Tunggu dulu!!!! Apa yang anda dapat amat-amat berbaloi!!!!
================================================




SENARAI HARUMAN SINAR BIRU.




KOD : PSB - PERFUME SINAR BIRU (HARUMAN UMUM)


1.Keselamatan dari senjata tajam,sisihan dari peluru sesat(Amaran jangan
didemokan melainkan dalam keadaan kecemasan)
2.Perlindungan dari serangan ghaib
3. Membangkitkan kecantikan dalaman dan luaran
4.Doa mudah dimakbulkan berkat energi al Quran bagi hajat yang baik
5. Merawat penyakit SAKA
6.Merawat kerasukan
7. Menghilangkan ilmu sihir pengamal ilmu sihir
8. Menenangkan jiwa
9. Mencerdaskan Akal fikiran untuk memahami pelajaran
10.Membatalkan ilmu pengasih/pukau
11.Kebahagiaan rumah tangga
12. Rawatan Histeria
13. Menghindari gangguan ruh2 tidak tenang di jalan raya
14.Menepis sentuhan energi negatif(Energi Sihir,Energi Pengasih, Energi
Santau, Energi Pukau, Energi Makhluk Halus)
15.Menghindari aura negatif sekeliling
16.Membangkitkan karisma/kewibawan diri/seri wajah
17.Pelaris Bisnes dengan membesarkan aura pengaruh diri(menambahkan
pelanggan melalui tarikan perhatian aura individu)
18.Mengelak gangguan bayi menangis(gangguan jin)
19.Melembutkan sikap anak degil/nakal(sapu pada ubun2)
20.Benteng diri/perisai diri ketika diserang oleh sesiapa, penyerang akan
terpental ke belakang/rebah
21.Doa Mustajab untuk segala hajat
22.Memudahkan memahami pelajaran dan menajamkan akal fikiran
23.Melindungi diri dari histeria/merawat penyakit histeria
24.Menghilangkan ilmu hitam yang pernah dipelajari pemakai minyak ini
dengan izin Allah swt.
25.Mengkhusyu’kan solat
26.Diri menjadi lebih tenang dan berkeyakinan
27.Rawatan terapi energi Al-Quran terhadap penyakit dalaman seperti
demam, pening kepala, migrain, sawan.


 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat


  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HBS12 - HARUMAN BENTENG SYAHADAH 12 (HARUMAN UMUM)


1) Jika diserang oleh senjata tajam/ditetak, In sha Allah tidak lut
2) Jika dikepung oleh 1000 musuh ingin membinasakan/membunuh kita, in
sha Allah musuh tersebut kaku
3)JIka ditembak oleh senjata api, in sha Allah tembakan terbias/disisihkan.
4)Jika diserang oleh santet/santau/sihir/jurus batin/ in sha Allah tidak akan
tembus.
5)Jika kemalangan bersama di dalam sebuah kenderaan, dengan
keberkatan pemakainya, in sha Allah semua penumpang selamat
6)Jika ingin dirompak sedangkan
musuh memakai senjata/senjata api, niatkan sahaja kunci musuh in sha
Allah terkunci kaku
7)Keilmuan ini ialah ilmu warisan para wali, pemakai keilmuan ini akan
memasuki benteng selamat, iaitu di Baitullah. Sebab itu bila pakainya
badan akan rasa panas sebab di Baitullah punca tenaga yang sgt besar,
tawaf dan solat semua menghadap ke sana.
8)Ahli ilmu sukar 'scan' pemakai perfume ini berkaitan hal dirinya, jin juga
tidak dapat mendengar perbicaraan rahsia yang diucapkan oleh pemakai.
9)Pemakai ilmu ini akan bentengi oleh kain hijau dan putih masing2
bertulisan "LAILAHAILLALLAH, MUHAMMADUR RASULULLAH" PERHATIAN:
Ini ialah sekadar khasiat, semuanya adalah atas izin Allah.Tidak boleh ada
sifat riak atau menunjuk2 sepanjang pemakaian haruman ini.Tidak boleh
mengatakan haruman ini hebat dsb. Tidak boleh beriktikad haruman ini
yang melindungi. Semuanya hanya izin Allah atas ilmuNya yang
diamanahkan.
10.Ketika musuh nekad menyerang diri pemakai HBS12, pemakai
niatkan menyimpan ruh musuh dan inshaAllah ia akan kaku dan tidak
bernafas walaupun 2000 musuh mara menyerang. Ia juga anti peluru, anti
senjata dan anti segala serangan dgn izin ALLAH. Dilarang sama sekali
berlaku riak,berzina, dan berbuat dosa besar kelak tiada hasil nya. Pakai
pada kulit.Jika ingin melepaskan kuncian,.niat pulangkan ruhnya semula.



  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HBW7 - HARUMAN BENTENG WALI 7 (HARUMAN UMUM)

1.Perisai ghaib dari serangan fizikal senjata tajam, pukulan dan penyisih
peluru.
2.Perisai dari santau dan segala bentuk sihir
3.Pemakai dibentengi Api ghaib yang sgt panas.
4. Pakai pada kulit dan inshaAllah seandainya diserang musuh atau
dihampiri musuh seperti ragut, rogol, samun, dibantai, dsb tidak akan dpt
terhampiri dan kesan fatal pada musuh adalah tergantung kpd tahap
serangan musuh.Sapukan juga pada kenderaan dan niatkan pagar
kenderaan dari serangan fizikal luar seperti pecah tingkap dsb.




  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HBN- HARUMAN BENTENG NUSUBUMI (HARUMAN UMUM)

1.Mewujudkan benteng kawasan dari serangan pada waktu kecemasan
mengikut radius punca serangan.
2.Membentengi diri, objek, dan apa sahaja dari serangan bertubi2
3.Mewujudkan benteng panglimunan penghuni kawasan apabila kawasan
diserang pada saat gawat.(Sembur pada tanah dan pagar kawasan)
4.Pakai pada kulit dan.inshaAllah seandainya dihampiri musuh seperti
ragut, rogol, samun, dibantai dsb, tidak akan dapat terhampiri dan kesan
fatal pada musuh adalah tergantung kpd tahap serangan musuh.


  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : IBP - INNERGY BLAST PERFUME  (HARUMAN UMUM)

*Specially formulated for Martial Arts purposes
Function:
1.Counter Massive Attacks against sword, knife, punches, etc without
touching enemy
2. Paralyze enemy when gets attacks
3.Stimulate fast recovering process through bio electrical mechanism from
wounds of hospital operation,broken bone etc.
4.Increase memory for study
5.Provides extra power alert
How to use?
*Directly put 1 drop onto the skin. 24 hours long lasting. Wear 3 times per
day(advisable).
ATTENTION:
*Avoid usage when there's any irritation occurs.
*We are not guarantee the 100% functionality of this product. The
functionality should came out during emergency only upon defensiveattacks
situation.
Product Ingredients:
Contains Bio Reflection Energy through Mind Control
Mechanism(Metaphysical Science)
6.Pakai pada kulit dan dengan izin Tuhan Semesta Alam seandainya
diserang musuh atau dihampiri musuh seperti ragut, rogol, samun, dibantai,
dsb tidak akan dpt terhampiri dan kesan fatal pada musuh adalah
tergantung kpd tahap serangan m





  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HRATT - HARUMAN RAJA ASIH TINGKAT TINGGI  (HARUMAN UMUM)

1)Melekatkan Jodoh Perkenalan bagi Lelaki/Wanita yang sukar mendapat jodoh dengan kaedah doa kepada Allah s.w.t bersama keberkatan doa mustajab di dalam HARUMAN RAJA ASIH TINGKAT TINGGI.
~Caranya:
BAGI YANG TELAH ADA BAKAL PASANGAN:Pakai sepanjang masa ketika bertemu si dia, dan setiap solat doakan agar dijodohkan dengan orang yang
dicintai.
BAGI YANG BELUM ADA BAKAL PASANGAN:Bagi individu yang belum menemui jodoh, pakaikan setiap solat dan sepanjang masa, doakan setiap
dalam solat 5 waktu(selepas solat) untuk bertemu jodoh dan dipercepatkan
jodoh. InshaAllah akan ketemu.
2)Hubungan Suami Isteri
~Caranya:
BAGI SUAMI/ISTERI YANG DINGIN DALAM HUBUNGAN: Isteri/ Suami
pakaikan pada setiap masa dan doakan pada Allah s.w.t bersama keberkatan doa mustajab di dalam HARUMAN RAJA ASIH TINGKAT TINGGI
ini setiap selesai solat 5 waktu/solat sunat Taubat.InshaAllah akan ada
perubahan positif.
3)Pengasih Umum
~Caranya:
BAGI INDIVIDU YANG INGIN DIKASIHI/DIHARGAI OLEH ORANG SEKELILING
SAMA ADA DIKENALI ATAU TIDAK DIKENALI: Pakaikan setiap masa setitis sudah memadai sambil senyum ketika memakainya. InshaAllah, akan ada perubahan dan masyarakat akan teruja dengan penampilan anda, wajah
berseri cahaya Nur Muhammad s.a.w.
*PERHATIAN: Pemakai produk hendaklah mentaati perintah Allah s.w.t dan
menjauhi laranganNya bagi mendapatkan 100% manfaat pemakaian produk
ini. Tiada pantang larang, mahupun side effect negative. Biiznillah.
*Tujuan kami menghasilkan produk ini untuk membantu sesama sebagai
suatu perkongsian lembah ilmu yang bermanfaat pada jalan Illahi.Insha Allah.
* Ia tidak boleh digunakan utk memikat, jika tiada pasangan, caranya pakai dan berdoa agar ditemukan jodoh sesuai.InshaAllah dtg cpt.
*Ia tidak seperti minyak pengasih sihir.
*Org yg selalu guna minyak pengasih sihir, ramai yg x bahagia sebab guna
pukau. Jadi tiada kesefahaman. Cinta seperti itu tiada gunanya. Jodoh harus berserta cinta dan saling kesefahaman. Gunakanlah Raja Asih dari
ayatul quran ini dan doa2 yang telah dibacakan utk mempercepatkan jodoh.
Jodoh setiap org itu ada hanya lambat atau cepat. Lambat datangnya kerana Allah, Cepat datangnya juga kerana Allah menghendaki atas permintaan hamba2Nya. Insha Allah.
~AYUH TINGGALKAN MINYAK PENGASIH BERSIFAT SIHIR, HAL TERSEBUT HANYA MENSYIRIKKAN DAN MEMUDARATKAN SERTA MENZOLIMI MANUSIA~
Pada pukul 12 malam ke atas, usahakn selama 7 mlm berturut2, dengan memakai haruman dan berdoa kepada Allah utk merapatkan hubungan
kembali sambil bayangkan wajahnya. Kemudian tiup 3x dengan tiupan panjang,dan bayangkan tiupan itu masuk ke dalam dirinya dan fikirannya.


  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HRTSTT - HARUMAN RAJA TUNDUK TINGKAT TINGGI   (HARUMAN UMUM)

Haruman RAJA TUNDUK SEJAGAT TINGKAT TINGGI(HRTSTT) ini sesuai digunakan oleh individu2 yang sering diperlakukan sebagai mangsa keadaan/mangsa buli/mangsa bahan ketawa rakan2/ dan dapat digunakan untuk menyebarkan pengaruh terhadap makhluk2 sekeliling supaya tunduk dan akur dengan izin Allah s.w.t bagi tujuan mengelakkan kemudaratan kesan mangsa keadaan sekeliling.Diri akan lebih berpengaruh dan berkarisma in sya Allah.(Tiada kesan sampingan & Tidak menggunakan makhluk halus) KHASIAT TERAHSIA HARUMAN RAJA TUNDUK SEJAGAT
CARA GUNA: PERHATIAN:
*Haruman tu untuk 1 pemilik sahaja.
*Buat pertama kali menerima dan sebelum dipakai, istighfar 3x, syahadah 3x, selawat 3x dan sebutkan nama penuh binti ibu.
Boleh digunakan untuk tujuan2 seumpama seperti berikut(berikut hanya contoh sahaja), sila aplikasikan untuk situasi lain dengan cara anda sendiri: CONTOH SITUASI:
1) Saat kita ingin masuk ke suatu kawasan/ tempat misalnya hospital, sedangkan kita memang x boleh masuk sebab guard x izinkan, cukup dibuat isyarat yang diajarkan, dan in sha Allah ia akan menurut.
2)Saat kita ingin mendapatkan diskaun sebab rasa mcm penjual ni cekik darah. Boleh gunakan isyarat yang diajarkan. 3)Saat kita sering dianiayai/ ingin dianiayai oleh bos/orang atasan, maka boleh gunakan isyarat yang diajarkan. 4)Saat kita ingin dipukul atau orang ajak bergaduh, maka boleh guna isyarat yang diajarkan.
5)Saat kita ingin menundukkan orang lain yang kita inginkan agar ia berbuat kebaikan dan menyenangi hati kita. Maka boleh gunakan cara yang diajarkan. 6)Sesuai digunakan bagi salesman untuk mendapatkan sales dan mempengaruhi pelanggan tanpa pelanggan banyak alasan menolak.

*Untuk isyarat suara dan batuk boleh digunakan dalam situasi 1,2,3 & 4. Untuk situasi 5, gunakan hembusan pada gambar.

CARA GUNA:
*Boleh pakai di mana2 bahagian, pakai sedikit sahaja memadai.
*Caranya mudah: Niat tujuan, dan isyaratkan suara atau batuk. Siapa terdengar, dia terkena pengaruh Raja Tunduk Sejagat.
Utk kaedah gambar, sapukan HRTSTT pada kita dan tiup pada gambar individu yg ingin ditundukkan. Buat sebaiknya pukul 12 mlm ke atas, supaya kita bisa menundukkan qarin dan sukma nya dan pada waktu malam, tenaga jarak jauh mudah sampai dan tidak terhalang oleh matahari pada waktu siang.
PERHATIAN:
*Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua.
​*Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.



  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)










KOD : HPS - HARUMAN PEMALING SETERU  (HARUMAN UMUM)

HARUMAN PEMALING SETERU(HPS) *Dendam dan kejahatan sering melanda sesiapa. Yang diburu sering menjadi mangsa.Hari ini sy ingin berkongsi kelebihan Haruman Pemaling Seteru(HPS) yang mana induk ilmunya berfungsi utk menolak dan membungkam ingatan serta mulut musuh dari terus berani berhadapan dengan kita. Musuh yg melihat dan berhadapan dengan kita bakal merubah niatnya dan fikirannya dari mengancam kita,insyaAllah musuh menjadi berbaik. InshaAllah.

PERHATIAN:
*Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini
*Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.
SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan


  HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD  : HPM - HARUMAN PENDEKAR MALAM  (HARUMAN UMUM)

HARUMAN PENDEKAR MALAM(HPM) *Digunakan untuk menambahkan nikmat suami bersama isteri &Untuk Tahan lama sepanjang malam.

Cara Guna:
HPM: Pakai pada bahagian bawah urat pangkal zakar. InshaAllah menguatkan pancutan,menambah nikmat, bertahan lama, menggandakan pancutan berkali2,pasangan merasa besar walaupun kecil, menawarkan/mematikan sihir pengikat nafsu & memudahkan kesuburan untuk zuriat

PERHATIAN:
*Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata. *HANYA UNTUK YANG TELAH BERKAHWIN SECARA HALAL SAHAJA



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HSM - HARUMAN SRIKANDI MALAM  (HARUMAN UMUM)

Digunakan untuk menambahkan nikmat isteri bersama suami &Untuk Tahan lama sepanjang malam.

Cara Guna:
HSM: Pakai pada bahagian ari2 wanita.InshaAllah menguatkan klimaks,menambah nikmat, bertahan lama, menggandakan orgasm,pasangan merasa puas dalam berhubungan dan bertambah kasih sayang,menawarkan/mematikan sihir pengikat nafsu & memudahkan kesuburan untuk zuriat

PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini. *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata. *HANYA UNTUK YANG TELAH BERKAHWIN SECARA HALAL SAHAJA




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HK - HARUMAN KERJAYA  (HARUMAN UMUM)

KHASIAT HARUMAN KERJAYA(HK) *Digunakan untuk memudahkan interview kerja(mudah diambil majikan tanpa banyak soal). *Digunakan untuk naik pangkat/Jabatan(Harus peramah dengan bos atau rakan2 untuk kenaikan pangkat).
HK: Sapukan pada telapak tangan ketika interview kerja utk memudahkan urusan pengambilan kerja. Untuk cepat naik jabatan/pangkat pakai setiap hari pada pakaian dan kulit dan sentiasa beramah mesra dgn org atasan atau menunjukkan hasil kerja yang terbaik kpd org atasan. InshaAllah atasan akan melihat anda berwibawa dan berdaya maju.
PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.
SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HDD - HARUMAN DUA DUNIA  (HARUMAN UMUM)

​HDD: Dipakai pada waktu malam sahaja sebelum tidur utk menggerakkan ruh jasmani ke alam ghaib bagi melihat kebesaran Allah Taala atas penciptaan makhluk2Nya yang sgt indah dan aneh.
Cara Guna: HDD spu pada kening,dan niat pada Allah utk ke alam ghaib melihat kebesaran ciptaannya. Kemudian tidur. Selalu zikir tasbih, tahmid, takbir 33x srtiap satunya usai solat sebelum doa.. Dan selawat 20x sebelum doa. InshaAllah, bila hati dh sebati dgn zikir, akan mudah ke alam sana dengan jalan ilmu. Tidak.diizinkan lagi kerna mungkin ruh tidak tahan sebab di sana jika panas, terlalu panas, jika sejuk terlalu sejuk. Hal kepanasan dan kesejukan itu, bisa dirasakan setelah membuka mata. Badan akan rasa teramat lemah. Jika dh biasa tidak akan lemah lagi.
PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.
SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HC - HARUMAN CENDERAWASIH  (HARUMAN UMUM)

1.Digunakan untuk berhadapan dengan orang2 besar, pelanggan kenamaan,orang2 kenamaan,sultan dsb.
2.Digunakan untuk penunduk dan pengasihan.
3.Digunakan untuk mengawal org bawahan
4. Digunakan untuk mempengaruhi org sekeliling melalui kata2
5.Dihormati dan mudah didampingi
6.Pemanis diri
7. Mudah disayangi
8.Aura wajah penyeri
9. Kata2 manis
10. Benteng gangguan syaitan dan jin
11. Fasih berkata2 dan bijaksana dalam pertuturan.(Sesuai utk kanak2 yang masih belum pandai bercakap dicalit pada bawah dagu)
12.Sesuai digunakan untuk presentation kertas kerja di hadapan umum dan juri agar terpesona.

CARA GUNA: Pakai kan saja selalu, inshaAllah akan berlaku banyak perubahan positif dlm hidup.
PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.

SYARAT PEMAKAIAN:
*Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HI - HARUMAN ISTIGHFAR  (HARUMAN UMUM)

​Khasiat Haruman ini:
1)Membawa seseorang agar lebih cenderung kepada akhirat 2)Menenangkan hati dari gangguan hati seperti was2 dan sebagainya 3)Perawatan Ruhani(Untuk sakit2 mistik) 4)Membuka mata batin pengamal istighfar
*Pemakai haruman ini harus mengamalkan amalan istighfar 100x sehari bagi membina Ruhani yang sihat sebagai ibu amalannya.
*Dinamakan: Haruman Istighfar
PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.
SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HS - HARUMAN SIRR (Rahsia)  (HARUMAN UMUM)

​1.Memberi ketenangan hati
2.Membantu proses rawatan Islam(Gangguan sihir)
3.Menyihatkan organ dalaman untuk jangka masa panjang
4. Benteng diri dari senjata tajam, dan segala serangan fizikal dan ghaib.
5. Membuka jalan ilham
6. Merawat penyakit angkara sihir/SAKA 7. Membentuk peribadi mulia melawan hawa nafsudan menguatkan jiwa serta ketetapan hati
8. Bersemangat untuk mendekatkan diri kepada Allah dan mebentuk ruhani sifat ikhlas dalam beribadatterutamanya solat dan lain2.
9. Mustajab doa bagi perkara2 baik dan jika dizalimi inshaAllah
10. Menyinar hati,jiwa dan jasad dari kekotoran jasmani dan rohani. 11.Melancar luas rezeki setelah berusahadan berdoa kepada Allah 12.Amalan Bismillah dan selawat serta ayat qursiy yang diberikan menjadi pembersih nurani dan penguat batin diri 13.Membentuk diri yang berpandangan jauh dan berfikiran luas serta matang 14.Mudah bertemu rijalul ghaib
*Amalannya 100x bismillah, 100x selawat, dan 1x ayatul qursiy.
PERHATIAN: *Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.

​SYARAT PEMAKAIAN:
*Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HN - HARUMAN NURULLAH  (HARUMAN UMUM)

Khasiatnya antaranya:
1)Menambahkan kekhusyukan solat 2)Menambah pesona
3)Kebijaksanaan
4)Mendapat perhatian dari pemimpin2 besar akan kata2nya
5)Mewujudkan zauk terhadap ALLAH 
6)Mewujudkan rasa ikhlas dalam diri 
7)Pancaran Nur bisa meluluhkan ilmu seseorang yang batil
8)Meraih perasaan cinta dan kasih sayang dari org sekeliling
9)Membingitkan telinga musuh dan mengaburkan pandangan musuh 10)Mengawal cahaya sebagai benteng diri(Memantul serangan/melenyap) 11)Dan khasiat2 lain terahsia yang tidak terfikirkan.

PERHATIAN:
*Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.
SYARAT PEMAKAIAN:
*Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HTG - HARUMAN TIRAI GHAIB  (HARUMAN UMUM)

Khasiat:
1. Menghaibkan barang dari pandangan org khianat/pencuri
2.Menghaibkan benda hidup dari pandangan org khianat/zalim/musuh berdendam

PERHATIAN:

Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua.
​*Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.

Cara Guna:
Sapukan saja pada objek bernyawa/tidak yang ingin ditiraikan,doa pada ALLAH agar ditutup pandangan org khianat, dan tawakal.
*Bertahan selama 1 bulan tirainya.

SYARAT PEMAKAIAN:
*Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HBP - HARUMAN BENTENG PERTAPA  (HARUMAN UMUM)

Khasiat:
*Mengelak sentuhan berjarak 1 inci dari yang berniat jahat spt raba, culik dsb *Sesuai untuk ahli pertapa/paranormal/perawat agar tidak disentuh makhluk halus/dicederakan. *Sesuai digunakan ketika tidur/ketika berada di hutan/kem2 bagi mengelakkan gangguan
*Sesuai digunakan untuk berhadapan dengan penjenayah bersenjata *Sesuai digunakan untuk self defence

PERHATIAN:
*Tidak mengandungi mantera/khadam ianya ilmu yang siap digunakan.Segalanya atas izinnya jua. *Ahli maksiat dosa besar tidak ampuh menggunakan pakaian ilmu ini *Segalanya harus bersandarkan keizinan ALLAH semata.

Cara Guna:
1)Sapukan saja pada diri pemakai di telapak tgn atau di mana2 kawasan tidak sensitif. Bertahan 24 jam.

SYARAT PEMAKAIAN:
​ *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HSSTA - HARUMAN SYIFA' SUKMA TOK ASIH  (HARUMAN UMUM)

Khusus utk menjadi wakil Tok Asih ( pengasas produk ) dlm perawatan Islam. Diberi nama, Haruman Syifa' Sukma Tok Asih.

Khasiatnya:

1)Menjadi wakil Tok asih dalam bidang perawatan Cara Guna:

*Beri salam dan hadiahkan fatihah kepada Rasulullah saw,Nabi Allah Khidir as, Tuan Sheikh Abdul Qodir Al Jailani & para sahabat 4 (Saiyyidina Abu Bakar, Umar, Usman & Ali r.a), para waliyullah sekalian alam dan para malaikat as . Sebutkan nama pesakit bin/bt ibu serta tarikh lahirnya. Ambil sehelai rambut pesakit dan masukkan ke dalam botol haruman. *Sapukan pada pesakit sehingga ia ada tanda2 kesembuhan.Rawatan akan berjalan secara automatis.InshaAllah.
*Disebabkan terlalu banyak pesakit, Tok Asih akan melakukan perawatan secara ghaib jika dipanggil melalui Haruman HSSTA.
(SELEPAS MENERIMA HARUMAN HSSTA, BUAT PENGAKTIFAN IKUT MANUAL, KEMUDIAN SELEPAS ITU BARULAH MEMULAKAN SESI PERAWATAN,jika perlu dengan kaedah di bawah):
Tok Asih akan dtg kepada pesakit secara ghaib dan buat pembersihan (cleaning). Selepas mendapat haruman, buat persyaratan pengaktifan haruman. Kemudian beri salam kepada Rasulullah saw, Nabi Allah Khidir as, Tuan Syeikh Abdul Qodir Jailani, dan Tok Asih, mohon Allah utk panggil Tok Asih supaya dtg melakukan perawatan ketika tidur.
SYARAT PEMAKAIAN:
​*Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : ACP - ANTI CRIME PERFUME  (HARUMAN UMUM)

Dirumus khas untuk pertempuran /mengelakkan tujuan jenayah.

Fungsi:
1) Menepis serangan jenayah berunsur pedang, pisau, tumbukan, dan lainlain tanpa menyentuh penjenayah.
2) Melumpuhkan penjenayah / penculik / perogol apabila kanak-kanak / orang dewasa mendapat serangan.
3) Merangsang kecepatan proses pemulihan melalui mekanisme bio elektrik terhadap luka2 pembedahan hospital, tulang yang patah dan lainlain.
4) Meningkatkan memori untuk pembelajaran pelajar/org dewasa.
5) Meningkatkan kesedaran/kepekaan diri terhadap sekeliling.
Cara guna:
* Pakai setitik haruman pada kulit/pakaian.Benteng bio elektrik haruman bertahan 24 jam.Pakai 3 kali sehari (lebih baik).
PERHATIAN:
* Elakkan penggunaan apabila berlaku sebarang kerengsaan pada kulit. Pakai pada pakaian sebagai ganti.
* Kami tidak menjamin 100% keberhasilan produk ini jika di luar situasi kecemasan.Namun anda masih boleh mendemokan untuk keyakinan diri dan merasakan situasi cemas.
Bahan-bahan produk:
Mengandungi Tenaga Elektrik Bio Refleksi  melalui Mekanisme Kawalan Minda (Sains Metafizik)

BAGAIMANA NAK GUNA:
Pakai 1 titik HARUMAN ANTI JENAYAH(ACP) pada bahagian kulit tidak (mana-mana). Jika sensitif, pakai pada pakaian. Mohonlah pertolongan kepada Tuhan semesta alam dalam hati anda, dengan keizinanNya, dalam keadaan kecemasan (seperti pencuri ragut, rogol, rompakan, atau seseorang itu cuba untuk menghampiri kita, semua serangan akan dipatahkan dengan izinNya.The kesan maut kepada penyerang, bergantung kepada tahap niat buruk kepada kita, sama ada mereka akan mendapat bantingan 100meters atau lumpuh sementara/rebah)


Prosedur Demonstrasi Pada Botol:
Botol:
* Sapukan setitik Haruman ACP pada botol kosong di luar.
* Berdoalah kepada Tuhan Semesta Alam untuk membenarkan demonstrasi untuk berjalan dengan lancar.
* Cari seorang atau lebih individu menyerang botol (hendaklah disertakan dengan perasaan pengkhianatan dan kemarahan penyerang yang tinggi)
* Lihat apa yang berlaku
* Jika penyerang kaku/lumpuh,sapukan Haruman ACP dari botol yang sama, dan berdoa kepada Tuhan Alam Semesta untuk melepaskan penyerang yang kaku/lumpuh.


Prosedur Demonstrasi Pada Manusia:
Manusia:
* Sapukan setitik haruman ACP kepada individu yang dijadikan mangsa.
* Berdoalah kepada Tuhan Semesta Alam untuk membenarkan demonstrasi untuk berjalan dengan lancar.
* Cari seorang atau lebih individu yang menyerang mangsa (hendaklah disertakan dengan perasaan pengkhianatan dan kemarahan sebenar yang tinggi)
* Lihat apa yang berlaku
* Jika terdapat lumpuh pakaikan setitik haruman ACP dari botol yang sama, dan berdoa kepada Tuhan Semesta Alam untuk melepaskan penyerang lumpuh.

SYARAT PEMAKAIAN:
Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : ABP - ANTI BLAST PERFUME  (HARUMAN UMUM)

​Khasiat:
1.Mengelakkan letupan senjata api ketika senjata api diarahkan kepada pemakainya
2.Memberi tumbukan padu yang boleh memengsankan lembu jantan
SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HAW - HARUMAN AURA WANG

HAW (Haruman Aura Wang) [Untuk penarikan aura MATAWANG $BND,$USD,$SGD,$MYR,$IDR dan Pound Sterling sahaja]

Khasiat:
Menarik aura2 wang utk dtg kepada pemakainya,melancarkan perusahaan perniagaan aliran tunai, menarik ramai customer kedai/restoren/menggugah customer membeli produk anda,memecahkan benteng kuat sihir penghalang rezeki dsb

*PERHATIAN: Ini hanya usaha ilmu sahaja, tiada perantara jin dsb. Menggunakan paduan tenaga dan ilmu utk penarikan aura wang. (Rezeki telah ditentukan oleh Tuhan, mengikut kadar usaha masing2 dan doa masing2 kepadaNya,menggunakan haruman HAW wajib berdoa kpd Tuhan.
*Untuk Muslim sahaja

Tata cara menggunakan(sekali sahaja dilakukan utk 1 pengguna):
1.Membaca bismillah 27x 2.Alfatihah kepada Ruh ibu dan Ruh diri sendiri. 3.Doa pada Allah utk aktifkan tenaga
*Utk hari2 seterusnya dipakai setiap hari
*Hendaklah bersedekah kepada fakir/miskin/tabung masjid dan sentiasa berdoa kepada Allah swt utk menambahkan rezki(Jangan doa dimurahkan rezki).

**SEMUA HARUMAN SBG hanya berkesan 100% pada muslim yang taat melaksanakan kefardhuan dan menjauhi dosa2 besar**

Doa HARUMAN WANG pengaktifan:
Doanya Ya ALLAH BUKAKAN LAH PINTU REZKIKU SELUAS2NYA, AMPUNILAH DOSA2 KU, TAMBAHKAN LAH REZKIKU, KURNIAKANLAH BARAKAH DLM REZKIKU, TARIKKAN LAH WANG UNTUK DATANG KEPADAKU SECARA USAHA DAN DARI SUMBER2 YANG
HALAL.INNALILLAHI WA INNA ILAIHI ROJIUN.AMIN.



HARGA HAW:
10ml seunit RM60.00 (FREE POSTAGE)
30ml seunit RM200.00 (FREE POSTAGE)

 HARGA HAW BOOSTER:
( HAW + PSB)
10ml seunit RM80.00 (FREE POSTAGE)
30ml seunit RM230.00 (FREE POSTAGE)








KOD : HM - HARUMAN MAHKOTA  (HARUMAN UMUM)

​Khasiat:

*Membatalkan sihir pelaris di toko2 dan kawasan2 restaurant
*Membatalkan santau/kotoran sihir dari makanan atau minuman
*Memagar rumah/pejabat/kawasan/diri individu dari gangguan makhluk halus
*Mencegah histeria
*Membantu ikhtiar perawatan Islam
*Membakar makhluk halus dan meleburkannya seizinNya untuk kembali ke alam mereka
*Menggerunkan makhluk halus yang cuba mengganggu
*Membersihkan kawasan gangguan seperti kawasan ruh2 tidak tenang, bunuh diri, dan memudahkan upacara penebangan/pembersihan kawasan untuk binaan kontraktor
*Membuat pagaran sempadan antara makhluk ghaib di dalam sesuatu kawasan kediaman.

Cara guna:
1. Cukup saja dicalitkan pada individu/ kawasan/ objek yang diinginkan
2.Untuk perawatan/ berhadapan makhluk halus cukup saja pakai pada diri dan tiup pada arah makhluk halus(kuntilanak, toyol,jin ifrit, apa sahaja berkaita makhluk halus). Sangat sesuai untuk orang yang sering diganggu kehadiran makhluk halus di mana2. Sediakan sebagai Kit Senjata anda.




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HU - HARUMAN URUTAN  (HARUMAN UMUM)

TAHUKAH ANDA? KINI ANDA BOLEH URUT ORANG, BAHKAN BOLEH MEMBUKA PUSAT URUT SENDIRI DENGAN HARUMAN URUT SINAR BIRU!!!

HU:HARUMAN URUTAN SINAR BIRU
Dalam haruman ini terdapat suatu ilmu urutan yang mana bila mana tangan menyentuh bahagian yg diurut,secara automatik akan tahu titik2 urat berkaitan. Selain itu, tenaga al quran yang ada pada haruman boleh disuntik terus ke titik2 refleksology. Saudara boleh merujuk titik2 refleksology dalam kaedah fisiologi manusia.Dalam kaedah akupuntur cina biasanya menggunakan suntikan tenaga dalam yg suci.Dalam akupuntur secara islami,sebaiknya menggunakan tenaga olahan dari zat al quran. Sesiapa yg mahir titik2 akupuntur juga boleh menyuntik tenaga al quran yg terdapat dalam haruman ini pada titik2 akupuntur tubuh.Untuk para wanita yang ingin menjadi tukang urut selepas bersalin, juga akan mendapat manfaat ilmu urutan badan/ bahagian anggota yang sakit. Bagi Lelaki, urutan badan dan urutan tenaga batin juga boleh dilakukan dengan manfaat yang telah diisikan ke dalam haruman ini.
Cara penggunaan:
Baca surah al kautsar 7x selepas sapu pada kedua telapak tangan. Kemudian doa dan niat mohon Allah hadirkan panduan gerakan urut pada tempat yang sakit. Mulakan urutan dgn bismillah, dan gerakkan saja tangan mengurut tanpa merancang gerakan, sehingga selesai. Jika selesaikan awal, boleh, tapi tidak sepenuhnya sempurna.
(Gunakan bersama minyak urut seperti minyak masak/minyak kelapa/minyak afiat/minyak gamat/minyak apa sahaja supaya gerakan urutan menjadi licin. Caranya dengan pakai setitis HARUMAN URUTAN pada telapak tangan, berdoa kpd Allah utk.....(betulkan urat simpul/urut patah/urut bahagian sakit dsb) serta doa minta hadirkan gerakan tsngan urut dan lumurkan saja minyak urut (minyak masak/minyak kelapa/minyak afiat/minyak gamat/minyak apa sahaja) dan mulakan gerakan urutan.



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HG19 - HARUMAN GABUNGAN 19 JENIS



HARUMAN GABUNGAN 19
Ia adalah gabungan semua khasiat terapan haruman kecuali ACP/HPM/HPC/HM/HU/HBP/HAW/HAW BOOSTER

HG19 khas terbaru ada khasiat spesial New Additive yg dirahsiakan, lebih power dri sebelumnya hanya tok asih saja yg tahu. Khasiat HPM dan HBP telah dikeluarkan dri 19 khasiat dan diganti dgn additive.

Sebelum digunakan, pegang botol dan buat syarat pemilikan dengan cara istighfar 3x, Selawat 3x dan syahadah 3x. Sebut nama bt ibu dan tarikh lahir.(Syarat pengaktifan pemilikan ini sekali sahaja utk botol yang digunakan)
SILA AMBIL PERHATIAN:HG19 tidak boleh kongsi jika sudah buat syarat pemilikan. Tetapi masih boleh dikongsi utk fungsi lain,cuma fungsi HRTSTT,HRATT, DAN HSSTA hanya berfungsi pada pemilik itu sahaja, org lain tidak.
Khasiat penggunaan 19 khasiat:
Sila rujuk kaedah utk 19 jenis haruman di dalam manual. Caranya sama utk penggunaanya.
*Perhatian: HG19 bersifat bahang, sila minum air sebanyaknya dan jaga kesucian hadas besar.
x boleh pindah botol. 
Boleh dikongsi,
Cuma....
Jika tidak buat syarat pemilikan, fungsi HRATT, HRTSTT dan HSSTA tidak akan berfungsi.
Bagi penggunaan HG 19 ikuti  semua step setiap jenis perfume dalam manual kerana ia terdapat gabungan 19 jenis perfume. Ambil mana mana step yg dirasakan perlu untuk kegunaan rawatan.
HG19 mengandungi:
1.PSB
2.HBS12
3.HBN
4.HBW7
5.HRTSTT
6.HRATT
7.HSM
8.HN
9.HI
10.HK
11.HTG
12.HS
13.HBRS
14.HSSTA
15.HC
16.HDD
17.ABP
18.IBP
19.HPS
Plus Additive 'X' (rahsia yang Tok Asih je tahu)
HG19 tidak mengandungi:-
1. HPM
2. ACP / ACP PLUS
3. HAW / HAW BOOSTER
4. HM
5. HPC
6. HU
7. HBP
8. HKG

*Perhatian: HG19 bersifat bahang, sila minum air sebanyaknya dan jaga kesucian hadas besar.

HG19:

CARA MELAKUKAN PERAWATAN D.I.Y TERHADAP SUAMI / ISTERI AGAR PULANG KE PANGKUAN:

1) Sediakan gambar suami/ isteri
2)Aktifkan HG19 atas nama pemilik haruman
3)Pemilik haruman hendaklah memakai HG19 terlebih dahulu di telapak tangan sebelum memulakan sesi perawatan
4)Baca bismillah, mohon Allah permudahkan urusan perawatan dan berdoa "Ya Allah pulangkanlah suami/isteri ku yang bernama .........bt(ibu) yang lahir pada .............ke pangkuan ku. Tawarkan segala sihir dan lembutkan hatinya sebagaimana Engkau melembutkan hati Sayyidina Umar al Khattab r.a.Sesungguhnya engkau maha dekat lagi maha mengabulkan permintaan hambaMu". Sapukan HG19 pada pakaian yang belum berbasuh dan gambarnya pesakit dan tiupkan 3x sambil membayangkan doa2 tadi dan energi HG19 terserap pada pesakit melingkungi pesakit.
5)Ulangi sehingga 7 malam.Lakukan kaedah perawatan ini dari 12am dan ke atas kerna waktu ini adalah waktu yang sgt baik untuk menyampaikan energi perawatan.



CARA MEMBUAT AIR TAWAR/PENAWAR/MANDIAN
Kaedah Mandian: Spray Haruman dalam baldi air untuk dibuat mandi dlm 6x spray.
 

Kaedah Sapuan:
Cara penggunaan 
*Baca Syahadah 1 x
*Baca Istighfar 3x
*Selawat 7x
*Al- Fatihah
* Spray haruman di tapak tangan 
*Berniat untuk tujuan apa yang dihajati, tiup ke tapak tangan & sapu ke kening, belakang telinga, leher, nadi di tangan dan jari jemari tangan dan jari kaki. Guna sedikit saja dan ratakan sapuan.
 
 
Kaedah Minuman: sapu haruman di luar bahagian gelas berisi air minuman. niatkan khasiat haruman terserap sebagai penawar



HARGA HG19:
10ml seunit RM99.00 (FREE POSTAGE )
30ml seunit RM299.00 (FREE POSTAGE)









KOD : HBRS - HARUMAN BENTENG RUQYAH SYAR'IYYAH  (HARUMAN UMUM)


Khasiat:
1)Rawatan diri fizikal & rohani ruqyah syar'iyyah(ayat manzil khusus)
2)Rawatan Islam & gangguan(ayat manzil khusus)
3)Benteng diri fizikal(senjata & tangan kosong),Benteng diri dari serangan ghaib(guna2,santau,pukau)

SYARAT PEMAKAIAN: *Cukup dipakai sahaja ketika diperlukan setiap hari dengan keyakinan



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HBTFB - HARUMAN BIO-THERAPY FAT BURNER  (HARUMAN UMUM)


Khasiat:

1)Meningkatkan metabolisme tubuh untuk pembakaran lemak secara bio therapy
2)Melancarkan aliran darah
3)Menyihatkan dan menyegarkan tubuh pada siang hari
4)Membantu mendapatkan tidur yang lena dan cukup ketika malam hari

PERHATIAN:
1)Pembakaran lemak secara efficient hanya berlaku sekiranya pengguna mengamalkan diet seperti di bawah:

*Waktu Pagi:
Makan Sarapan paling maksimum secawan Teh o/Coffee/Air kosong/ dan gandum/ biskut. Elakkan makan nasi.

*Waktu Tengahari(12pm hingga 1.30pm):
Makanlah sebanyaknya apa yang diingini
(Selepas pukul 2 pm elakkan makan)

*Waktu Petang(4pm hingga 5pm):
Minuman yang disarankan teh o/coffee/kopi o tanpa susu. Boleh letak gula dalam kadar secukup rasa.Makan kuih2 yang tidak berminyak/biskut

*Waktu Malam(7pm hingga 8.30pm):
Makan makanan yang dibakar atau daging/ayam dalam kuantiti sedikit atau gandum seperti steak/lambchop/satay.(Elakkan makan nasi di tengah malam)

*Kudapan(11pm)
Makan buah2an sahaja dan minum air suam sebelum tidur.

Jika diet ini diamalkan sepenuhnya, insha Allah amat membantu penurunan berat badan secara maksima disamping dibantu oleh HBTFB pada waktu malam sebelum tidur.Diet ini amat penting kerana setiap kali pembakaran lemak berlaku di dalam tubuh melalui peningkatan metabolisme tubuh, supaya lemak baru tidak dihasilkan dari pemakanan dan amalan pemakanan individu.

Cara guna:

Siang hari pakai juga HBTFB dan malamnya setiap hari.

PERHATIAN:
*Penggunaan HBTFB ini mungkin menyebabkan perpeluhan berlaku dan tubuh merasa panas sedikit.Minum air suam secukupnya setiap hari.




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : HKG - HARUMAN KUNCI GERAK (HARUMAN UMUM)


KAEDAH PENGGUNAAN:

Aktifkan pertama kali mendapat Haruman HKG dengan memegang botol sebut nama penuh bt ibu dan tarikh lahir pemilik
*Untuk 1 individu sahaja

1)Pakai HKG dan niatkan kunci sesiapa shj yang berniat mengancam keselamatan nyawa,maruah & harta benda seandainya musuh mara kepada pemakai HKG.

2)Untuk melepaskan kuncian, sebut nama ibu pemilik dan ucapkan lahaulawala quwwata illa billah 1x.




 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)









KOD : HPC - HARUMAN PENAWAR CINTA  (HARUMAN UMUM)

 
Khasiatnya:
1. Melupakan seseorang yang ditinggalkan dalam percintaan

2.Memberikan kekuatan dan semangat baru untuk meneruskan kehidupan mengikut landasan takdir Allah swt selepas kesedihan yang dilanda akibat putus kasih.

Penggunaan HPC

1.Pegang haruman HPC

2.Sebut nama Bin/bt ibu dan tarikh lahir org nk dilupakan. tiup pada botol.

3.baca syahadah 1x, istighfar 3x, selawat 7x , fatihah 1x dan niat hajat untuk lupakan si dia.


4. Spray pada diri.



 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)








KOD : ITPKL - HARUMAN ILMU TAPAK LINGKUNG

MENDAPATKAN KHASIAT ILMU TAPAK LINGKUNG WALAUPUN TIDAK PERNAH MENGAMBIL IJAZAH. Khasiat ilmu sepanjang penggunaan HARUMAN ITPKL bertahan 24 jam sahaja. Ikhwan2 boleh mendapatkan HARUMAN ITPKL ini sekiranya berhajat menggunakan keilmuan ITPKL tetapi tidak melepasi syarat kelayakan mendapat ijazah. Kepada yang telah diijazahkan ITPKL boleh menggunakan haruman ini untuk menambahkan lagi kemantapan olahan ilmu yang sedia ada.
HARGA  ITPKL:
10ml seunit RM58.00 (FREE POSTAGE)
30ml seunit RM174.00 (FREE POSTAGE)


KOD : HF - HARUMAN FIRASAT (HARUMAN UMUM)



Khasiatnya:


Menguatkan daya firasat seseorang akan sesuatu perkara yang ingin dilakukan dalam kehidupan harian.


Membaca tingkah laku seseorang dan peribadi diri dengan kefahaman firasat


Membantu menghindari perhubungan yang tidak sesuai atau tidak serasi dari berlaku


Memahami sesuatu perkara dengan cepat

 HARGA HARUMAN UMUM:
10ml seunit RM46.00
30ml seunit RM120.00
*Postage RM10 untuk 1 alamat

  HARUMAN UMUM PAKEJ COMBO:
10ml 2 unit RM64.00 (termasuk pos)





Kesan haruman ikut keadaan dan tahap pesakit, hanya lambat atau cepat jika diiZinkannNya, hak kesembuhan itu hak mutlak Allah. Lebih2 lagi jika pesakit masih tinggal atau berjumpa dengan org yang menyihirkannya,meskipun dirawat kebarangkalian 100% keberhasilan itu memerlukan istiqomah







TESTIMONI PENGUNA HARUMAN SBG








































PERINGATAN : AHLI MAKSIAT SUKAR MENDAPAT KEBERKESANAN SEPENUHNYA DARI HARUMAN SINAR BIRU GROUP



 














 berminat ?



SILA CALL @ SMS 017-6889720 / WASAP 019-6486189

( AMIRUL ) UNTUK TEMPAHAN.


*SILA CHECK STOK DAHULU DENGAN KAMI SEBELUM ANDA BANK IN DUIT




Cara Pembayaran

Ikut langkah-langkah yang diberi



Langkah 1: Bank-In ke salah satu Akaun dibawah






Akaun MAYBANK:
1551 7101 9627
Nama:
Amirul Hisham Bin Amsar
3rd Party Email:
biz121enterprise[a]gmail.com

ganti [a] kepada @






Akaun CIMB:
7024055801
Nama:

Amirul Hisham Bin Amsar











Akaun BSN:
05102 410000 39351
Nama:
Amirul Hisham Bin Amsar






Langkah kedua :


Selepas bayaran dibuat sila SMS kepada kami supaya pesanan anda dapat diproses dengan segera. 


Format SMS:

<NAMA PRODUK> <KUANTITI> <NAMA BANK> <JUMLAH BANK IN> < TARIKH & MASA BANK IN> <NAMA ANDA> <ALAMAT> hantar ke 017-6889720 ( MAXIS ) / 019-6486189 ( CELCOM )





Pesanan:

Pesanan anda akan dihantar selepas pengesahan pembayaran berjaya dilakukan. Penghantaran akan dibuat menggunakan POS LAJU sahaja











.